Werken als I-Interimmer

Als I-professional beschik je over de nodige vakinhoudelijke kennis. Maar werken op interim-basis vraagt meer. Zo zijn de volgende kerncompetenties de basis voor een succesvolle I-Interimmer.

Pragmatische aanpak en flexibele opstelling

Je weet wat er komt kijken bij het managen van complexe trajecten en je grijpt waar nodig tijdig in. Je kennis en attitude passen bij de zwaarte van de opdracht.  Je ervaring in verschillende omgevingen bij de overheid en in het bedrijfsleven maakt je breed inzetbaar. Je analyseert situaties snel en je beweegt mee met veranderende eisen en omstandigheden.

Samenwerkend vermogen

Voor het laten slagen van lastige projecten is samenwerking de sleutelfactor. Je hebt een coöperatieve instelling en kunt voor verschillende partijen fungeren als sparringpartner. Je spreekt mensen waar nodig aan op hun verantwoordelijkheden. Je kennis en expertise deel je met  je I-Interimcollega’s.

Bruggenbouwer tussen business en ICT

Je bent niet slechts thuis in ICT-trajecten, maar je begrijpt ook de impact ervan op de operationele processen bij de Rijksoverheid. Samen met de opdrachtgever sla je de brug tussen technologische mogelijkheden en de doelen van de organisatie.